Το Facebook δεν εξετάζει την δημιουργία ενός dislike button, ωστόσο στοχεύει στο να επιτρέψει στους χρήστες του να παρέχουν ανατροφοδότηση για την ποιότητα σχολίων σε δημόσιες αναρτήσεις. Περιορισμένων αριθμών χρηστών στις ΗΠΑ έχει το προνόμιο να προβεί σε αυτές τις ενέργειες και βάση της ανταπόκρισης του δείγματος, το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα εξετάσει την εφαρμογή του.
Η ενεργοποίηση του λεγόμενου downvote button θα κρύβει το επίμαχο σχόλιο και θα δίνει στον χρήση επιλογές χαρακτηρισμού του όπως offensive, misleading και off topic. Με τον τρόπο αυτό το Facebook θα αντιλαμβάνεται εάν ένα σχόλιο είναι είτε ψεύτικο, είτε άσχετο με το αντικείμενο συζήτησης, είτε παραπλανητικό.
Ο στόχος του πειράματος αυτού είναι περισσότερο η εξαγωγή συμπερασμάτων για τον ίδιο τον Mark Zuckerberg και τη σχεδιαστική του ομάδα, παρά η ικανοποίησης της… λαϊκής απαίτησης για δημιουργία ενός dislike button. Το ζητούμενο από αρκετούς χρήστες του Facebook δεν φαίνεται να έχει πιθανότητες υλοποίησης μιας και το 2015 ο οραματιστής και δημιουργός του είχε αναφέρει σχετικά:
«Δεν επιθυμούμε την δημιουργία ενός τέτοιου κουμπιού διότι δεν θέλουμε να μετατρέψουμε το Facebook σε ένα φόρουμ στο οποίο οι χρήστες απλά θα ψηφίζουν υπέρ και κατά σχολίων. Αυτή δεν είναι η κοινωνία που θέλουμε να δημιουργήσουμε.»